Peste 1.600 de gropi, portiuni de asfalt decupate pe lungimi de sute de metri, dar si ?incretituri? si denivelari uriase care pot concura oricand cele mai aspre circuite de macadam din lume. Nu este vorba despre o poteca de la tara, pierduta in norii de colb ridicati de atelaje felurite si lipsita, timp de ani si ani, de cele mai elementare reparatii.
Sute de gropi troneaza pe ambele sensuri ale autostrazii Bucuresti-Pitesti, in care s-au investit, in ultimii sapte ani, peste 100.000.000 $
Peste 1.600 de gropi, portiuni de asfalt decupate pe lungimi de sute de metri, dar si ?incretituri? si denivelari uriase care pot concura oricand cele mai aspre circuite de macadam din lume. Nu este vorba despre o poteca de la tara, pierduta in norii de colb ridicati de atelaje felurite si lipsita, timp de ani si ani, de cele mai elementare reparatii. Asa arata chiar autostrada Bucuresti-Pitesti, prima constructie de acest gen din Romania, in reabilitarea careia s-au investit, in ultimii sapte ani, peste 100 de milioane de dolari.
Lucrare internationala
La 25 iulie 1997, consortiul italian Frederici Astaldi Todini (FAT) a? castigat licitatia organizata pentru executarea lucrarilor de reabilitare a autostrazii Bucuresti-Pitesti. Astfel, FAT a devenit antreprenor al proiectului, iar subantreprenori - firmele romanesti Hidroconstructia SA, Energoconstructia SA si CCCF SA, sucursala Brasov. Proiectantii lucrarilor au fost firmele SEEE - Franta si Iptana Serch - Romania, iar consultanti societatile Gibb Ltd. - Anglia si Viacons SA - Romania.
Contractul prevedea realizarea a 12 pasaje pentru pietoni, a patru noduri rutiere noi si modernizarea altor zece, a 130 de km de imprejmuiri, montarea unor cabine telefonice pentru apeluri de urgenta, precum si construirea a doua statii de taxare a accesului autovehiculelor pe autostrada. Potrivit proiectu