Dupa ce a adus pe piata din Romania un business nou prin spalatoria auto la domiciliu BlinkWash, Raluca Nicoara (25 ani) a continuat drumul antreprenoriatului si a lansat, printr-o investitie de 50.000 euro, o cafenea care promite clientilor sa ii ajute sa intre in contact cu arta, in diferitele sale forme.
“Desi piata cafenelelor din Bucuresti este extrem de competitiva, noua cafenea va oferi bucurestenilor o alternativa la oferta existenta. Clientii Arts Concept Cafe vor intra in contact cu arta in diferitele sale forme: muzica clasica, expozitii de pictura si fotografie, graffiti sau mini spectacole de balet”, a declarat antreprenoarea, care are experienta in jurnalism, marketing research si finante.
Potrivit afirmatiilor Ralucai Nicoara (foto), ideea de a deschide o cafenea a venit anterior celei privind lansarea unei spalatorii la domiciliu.
Momentul lansarii Arts Concept Cafe este insa oportun, dat fiind faptul ca afacerea BlinkWash a ajuns la maturitate. (Cum sa iti faci o spalatorie auto cu 20.000 euro) “S-a intamplat in acest moment si nu in altul mai mult datorita insistentelor unui prieten caruia i-am povestit ideea mea, dar si fiindca acum dispuneam de resurse financiare, deoarece afacerea cu spalatoria auto a ajuns la maturitate”, explica managerul cafenelei deschise in zona Cotroceni, in urma unei investitii de 50.000 euro.
Nicoara prevede ca aceasta va fi amortizata in aproximativ doi ani. Abia dupa urmatoarele sase luni se va putea estima ce cifra de afaceri va inregistra Arts Concept Cafe in primul an de activitate, o prognoza in momentul de fata fiind prematura, dupa cum spune antreprenoarea. “Detalii de pus la punct mai sunt. Asadar, vor mai exista si investitii, insa nu de amploarea celor de pana acum”, a adaugat ea.
In prezent, cafeneaua dispune de 64 de locuri in interior si 110 locuri pe terasa amenajata. In ale