Presedintele grupului Brinel, Marcel Borodi, unul dintre cei mai importanti jucatori autohtoni din domeniul IT&C, vede o revigorare a vanzarilor in 2010 si mizeaza pe o normalizare a investitiilor in IT incepand din a doua parte a anului. Grupul clujean a realizat in 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 28 de milioane de euro, iar anul trecut oficialii Brinel luau in calcul o posibila contractie a vanzarilor fata de anul precedent.
"Ne propunem in acest an sa mentinem pozitia Brinel pe piata, focalizandu-ne pe capitalizarea oportunitatilor aparute odata cu redresarea usoara a economiei. Diferenta fata de anul 2009 consta in faptul ca piata este mai dezghetata comparativ cu aceeasi perioada din anul precedent. Companiile au traversat un an in care au resimtit lipsa investitiilor in infrastructura IT sau, dimpotriva, au sesizat beneficiile pe care aceasta componenta le aduce in perioade de recesiune financiara. Suntem increzatori ca va urma o oarecare normalizare in ceea ce priveste investitiile in IT incepand cu a doua parte a anului", a declarat pentru ZF Transilvania Marcel Borodi.
Grupul Brinel are peste 500 de clienti activi si un numar de 140 de angajati. Printre clientii grupului se afla companiile MOL, Ursus, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, Lek, Terapia Ranbaxy, Aviva, UPC, GSK. Brinel desfasoara activitati in cadrul sediului central din Cluj-Napoca si al birourilor din Bucuresti, Timisoara, Sibiu si Oradea.
"Principalul beneficiu al crizei, daca putem identifica unul, este ca a mutat focusul pe eficienta in folosirea resurselor existente, iar IT-ul poate fi principalul instrument, cel mai dinamic si mai adaptabil domeniu la schimbarile aparute in piata.
Din punctul de vedere al vanzarilor, in 2009 serviciile de infrastructura si produsele software au fost cele mai solicitate de clientii nostri. Vom continua sa ne concentram