Lucrările de infrastructură pentru refacerea pasajului Obor au fost terminate în nouă luni, o treime din timpul necesar, în ciuda faptului că au presupus operaţiuni destul de complexe.
Lucrările de infrastructură pentru refacerea pasajului Obor au fost terminate în nouă luni, o treime din timpul necesar, în ciuda faptului că au presupus operaţiuni destul de complexe.
"În mod normal, conform studiului de fezabilitate, durata lucrărilor trebuia să fie de 28 de luni. Noi am realizat totul în nouă luni, pentru că s-a lucrat nonstop, inclusiv sîmbăta şi duminica, dar şi noaptea", a precizat la inaugurarea pasajului Obor ing. Theodor Berna, directorul general al SC Tehnologica Radion SRL, compania care a realizat proiectul. Totuşi, primul tramvai va circula peste pasajul Obor abia în luna septembrie a acestui an. De asemenea, mai trebuie introduse şi cablurile necesare pentru sistemul de management al traficului. Proiectul "Îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie în pasajul Bucur-Obor" a constat în devierea liniilor de tramvai şi a reţelei de contact în axul pasajului prin realizarea unei estacade deasupra galeriei şi a staţiei de metrou, lărgirea benzilor de pe arterele adiacente în zona intersecţiilor şi modernizarea pasajului.
PROIECTE. În viitor, compania va realiza şi alte lucrări în Bucureşti. "Deja s-a început lucrul la Răzoare, iar în perioada următoare va demara şi la Buzeşti-Berzei, pe anumite tronsoane unde s-au făcut exproprierile. De asemenea, se va mai face şi o legătură între Splaiul Independenţei şi Autostrada A1 Bucureşti – Piteşti, care va avea patru benzi şi patru pasaje. Termenul de realizare pentru acest contract este de trei ani, şi totul se va face fără periclitarea circulaţiei", a mai spus directorul Tehnologica Radion.
Societatea a mai executat şi lucrările de modernizare de pe Strada Calea