Angajatii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au ajuns sa unga macazele din Podu de Piatra cu pensula, dupa ce, in urma cu o luna, un sofer beat a distrus cutia automata de lubrifiere a acestora. Regia nu poate schimba mecanismul, intrucat valoarea acestuia depaseste 17 mii euro. Suma urmeaza a fi recuperata in instanta de la soferul neglijent. "La ultima corespondenta purtata cu Politia, a ramas sa ne constituim parte civila in procesul pe care i l-am intentat soferului, pentru recuperarea pagubelor. In consecinta, nu avem cum sa inlocuim acea cutie, decat dupa ce ne recuperam banii. Pana atunci, macazele vor fi unse manual de catre salariati, pentru a asigura desfasurarea circulatiei tramvaielor, in bune conditii", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Accidentul s-a produs pe 24 iunie, cand soferul, Dan D., 39 ani, a pierdut controlul autoturismului B 83 UKB, a intrat in rond si s-a oprit cu masina in panoul automat. Soferul avea o alcoolemie de 1,08 mg/l alcool pur in aerul expirat, iar politistii i-au intocmit dosar penal pentru conducerea unui autoturism sub influenta bauturilor alcoolice.
Angajatii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au ajuns sa unga macazele din Podu de Piatra cu pensula, dupa ce, in urma cu o luna, un sofer beat a distrus cutia automata de lubrifiere a acestora. Regia nu poate schimba mecanismul, intrucat valoarea acestuia depaseste 17 mii euro. Suma urmeaza a fi recuperata in instanta de la soferul neglijent. "La ultima corespondenta purtata cu Politia, a ramas sa ne constituim parte civila in procesul pe care i l-am intentat soferului, pentru recuperarea pagubelor. In consecinta, nu avem cum sa inlocuim acea cutie, decat dupa ce ne recuperam banii. Pana atunci, macazele vor fi unse manual de catre salariati, pentru a asigura desfasurarea circulatiei tramvaielor, in bune conditii", a dec