Cei mai mari cinci retaileri de echipamente sportive au obţinut anul trecut o cifră de afaceri cumulată de 550 de milioane de lei (123 mil. euro), în creştere cu nouă procente faţă de anul anterior, însă au continuat să piardă bani în contextul în care au investit în deschideri de magazine noi pentru a-şi putea menţine businessul pe un trend ascendent.
„Creşterea pieţei se datorează expansiunii, la un număr constant de magazine (like for like, n.red.) se observă o stagnare. Jucătorii au continuat să deschidă noi unităţi pentru a putea atinge oraşe noi şi grupuri de consumatori pe care nu îi acoperise încă“, spune Cătălin Pozdarie, directorul general al lanţului de magazine Hervis, care cu o reţea de 12 unităţi a obţinut afaceri de 68 mil. lei (15 mil. euro), în creştere cu 12% în lei faţă de anul anterior. Continuarea pe ZFCorporate
Cei mai mari cinci retaileri de echipamente sportive au obţinut anul trecut o cifră de afaceri cumulată de 550 de milioane de lei (123 mil. euro), în creştere cu nouă procente faţă de anul anterior, însă au continuat să piardă bani în contextul în care au investit în deschideri de magazine noi pentru a-şi putea menţine businessul pe un trend ascendent.
„Creşterea pieţei se datorează expansiunii, la un număr constant de magazine (like for like, n.red.) se observă o stagnare. Jucătorii au continuat să deschidă noi unităţi pentru a putea atinge oraşe noi şi grupuri de consumatori pe care nu îi acoperise încă“, spune Cătălin Pozdarie, directorul general al lanţului de magazine Hervis, care cu o reţea de 12 unităţi a obţinut afaceri de 68 mil. lei (15 mil. euro), în creştere cu 12% în lei faţă de anul anterior. Continuarea pe ZFCorporate