Puştimea americană e interesată de o mulţime de lucruri. Politica nu se află printre ele. Pentru a determina electoratul tânăr să se implice în soarta ţării, televiziunile care i se adresează şi-au schimbat unghiul de abordare. Aşa se face că MTV a hotărât să cotească spre zona politicului. Maniera a fost, însă, una “digerabilă” nu doar pentru iniţiaţii în ale procesului electoral, ci şi pentru cetăţenii preocupaţi mai cu seamă de rock, dance, R&B sau hip-hop.
Cum dezideratul a fost atins, măcar într-o oarecare măsură, a venit vremea ca postul să şi profite de pe urma campaniei. MTV va vinde spaţiu destinat publicităţii electorale, fapt care nu s-a mai întâmplat din 1992 încoace. Neavizaţii se vor trezi, astfel, că în pauzele destinate reclamelor nu vor mai vedea doar spoturi pentru băuturi răcoritoare sau promo-uri la emisiuni cu aspiranţi la celebritate, ci şi filmuleţe care-i prezintă pe Barack Obama şi John McCain.
După calculele specialiştilor, de pe urma acestor clipuri va beneficia mai cu seamă candidatul democrat. Poate şi pentru că este mult mai tânăr decât adversarul său şi, deci, susceptibil de a fi “cool”.
Staff-urile de campanie ale celor doi spun că momentul este unul propice pentru a atrage electoratul tânăr: studiile arată că acest segment va influenţa mai mult decât până acum rezultatul alegerilor. Cum vârsta medie a publicului MTV este de 22 de ani, se estimează că două treimi dintre telespectatorii postului au drept de vot. (D.P.)
Puştimea americană e interesată de o mulţime de lucruri. Politica nu se află printre ele. Pentru a determina electoratul tânăr să se implice în soarta ţării, televiziunile care i se adresează şi-au schimbat unghiul de abordare. Aşa se face că MTV a hotărât să cotească spre zona politicului. Maniera a fost, însă, una “digerabilă” nu doar pentru iniţiaţii în ale procesului electoral, ci şi pe