Adaptarea unui cantec clasic de Craciun, interpretat de animale salbatice si parte a unei campanii BBC, a generat doua milioane de accesari pe YouTube, informeaza cotidianul Telegraph, in editia online. Spotul are ca protagonist un cor de animale salbatice care interpreteaza, intr-o versiune proprie, melodia festiva "Stop the Cavalry".
Cu ajutorul efectelor speciale si al unei orchestre formate din greieri si insecte, prevazute cu trompete, saxofoane si tromboane, creaturile padurii reconstituie plurivocal cantecul hit din anii `80. In noua versiune, lait-motivul muzical "Wish I was at home for Christmas / As dori sa fiu acasa de Craciun" este inlocuit de un mesaj cu miza ecologista "Wish I had a home for Christmas / As dori sa am o casa de Craciun". Spotul este parte din campania "Do One Thing" initiata de BBC, care indeamna vizitatorii sa petreaca cat mai mult timp in aer liber. In cadrul aceleasi campanii, BBC a lansat site-ul Breathing Places, unde utilizatorii pot afla cum sa planteze un copac, sa intretina o gradina de zarzavat sau sa faca o stiva de lemne. Melodia originala "Stop The Calvary" s-a aflat pe locul trei in topurile muzicale britanice in decembrie 1980.
Adaptarea unui cantec clasic de Craciun, interpretat de animale salbatice si parte a unei campanii BBC, a generat doua milioane de accesari pe YouTube, informeaza cotidianul Telegraph, in editia online. Spotul are ca protagonist un cor de animale salbatice care interpreteaza, intr-o versiune proprie, melodia festiva "Stop the Cavalry".
Cu ajutorul efectelor speciale si al unei orchestre formate din greieri si insecte, prevazute cu trompete, saxofoane si tromboane, creaturile padurii reconstituie plurivocal cantecul hit din anii `80. In noua versiune, lait-motivul muzical "Wish I was at home for Christmas / As dori sa fiu acasa d