Toate cele 71 de persoane care au reclamat că le-au dispărut banii pe care îi aveau în conturi deschise la sucursala din Braşov a Credit Europe Bank şi-au recuperat banii, a anunţat, joi, directorul coordonator al Comisariatului Judeţean de Protecţie a Consumatorul Braşov (CJPC), Ionel Spătaru, citat de Mediafax.
"Toate cele 71 de reclamaţii primite la CJPC au fost rezolvate, ultima plată fiind făcută chiar astăzi (joi -n.r.). Din punctul nostru de vedere, am avut o comunicare bună cu banca, iar oamenii au primit sumele de bani reclamate. Cele 71 de reclamaţii erau pentru o sumă totală de aproximativ 2, 5 milioane de euro. Păgubiţii au primit banii pe care îi aveau iniţial în conturi, urmând ca până la sfârşitul lunii septembrie să primească şi dobânzile aferente pentru sumele respective. Au fost şi trei cazuri în care oamenii au primit mai mulţi bani decât aveau în realitate în cont, asta pentru că se făceau diverse operaţiuni pe mai multe conturi, fără ştirea clientului. Ei vor fi nevoiţi să returneze banii primiţi în plus, în total în jur de 10.000 de lei", a spus Spătaru.
De asemenea, sucursala Braşov a Credit Europe Bank a primit din partea CJPC şase amenzi a câte 50.000 lei, două fiind deja contestate de bancă.
"În urma controalelor făcute, s-au aplicat şase sancţiuni de câte 50.000 lei, două dintre ele au fost deja contestate în instanţă, primul termen fiind stabilit pentru luna ianuarie. Probabil banca va contesta toate amezile, dar va fi imposibil să nu avem câştig de cauză", a adăugat Ionel Spătaru.
Tribunalul Braşov a emis, în 13 august, mandat de arestare preventivă pentru 29 de zile pe numele directorului de operaţiuni al Credit Europe Bank Braşov, Otilia Negrilă.
Otilia Negrilă este acuzată de acces neautorizat într-un sistem informatic, fraudă informatică, fals în înscrisuri sub semnătură privată, înşelăciune şi delapidare