DESPĂRȚIRE.Ediția irlandeză a tabloidului The Sun a renunțat la fotografiile cu femei care pozează topless și care erau publicate în pagina 3 a acestui ziar, scrie Wall-Street.ro care citează Mediafax.
Decizia scoaterii acestor imagini din ediția irlandeză a The Sun a fost motivată prin așa-numitele “diferențe culturale” dintre Irlanda și Marea Britanie. În Marea Britanie, The Sun continuă să publice imagini cu femei topless în pagina 3.
Editia irlandeză a The Sun renunță la fotografiile cu fetele topless din pagina 3
TRANZACȚIE.Conducerea Burda România, compania care editează Practic în Bucătărie, nu va face nicio schimbare la nivel editorial ori de activitate în cadrul Burda ori Sanoma Hearst până când Consiliul Concurenței (CC) nu va aproba achiziția operațiunilor Sanoma Hearst în România, publisherul unor reviste precum Cosmopolitan, Esquire sau National Geographic, de către grupul german Burda International, potrivit Wall-Street.ro.
“Portofoliile Sanoma Hearst România și Burda România trebuie validate de Consiliul Concurenței. Până atunci nu vor exista schimbări aduse revistelor și nici activității cotidiene din cele cele companii”, a declarat Sandi Apostoloiu, directorul general al Burda România, filiala locală a grupului german Burda International.
Doar 3 jucatori pe piata glossy. Apostoloiu, CEO Burda Romania: Pana la aprobarea tranzactiei de catre Concurenta, nu facem schimbari
STUDIU.Actualizarea continuă a mesajelor utilizatorilor Twitter – formate din maximum 140 de caractere – în direct în timpul unei emisiuni TV poate contribui la creşterea audienţelor televiziunilor, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen,scrie Mediafax.
Astfel, după ce au analizat peste 200 de emisiuni din programul prime-time al televiziunilor, cercetătorii de la Nielsen au observat că numărul mare de actualizări de pe site