Dupa ce companii din intreaga lume au inceput sa renunte la gestionarea serviciilor de printare, aceasta industria a inceput sa gaseasca un segment important de crestere, scrie Wall Street Journal.
Companiile mari au inceput sa angajeze masiv grupuri care ofera servicii de gestionare print ca Xerox si Hewlett-Packard, si ofera acestor furnizori controlul asupra productiei documentelor, care de obicei detin masinariile si sfatuiesc cum sa le utilizeze acestia percep o taxa per pagina.
Producatorii de imprimante promit reducerea cu mai mult de 30% a costurile pentru documente prim scadearea numarului de imprimante si copiatare instalate in birouri, inlocuindu-le cu multifunctionale (instrumente ce pot avea integrat imprimanta, copiator, scaner si fax).
Serviciile de gestionare a imprimantelor vor avea vanzari globale de 20,3 miliarde dolari in acest an, in crestere cu 47% fata de anul anterior, potrivit companiei de cercetare Photizo Group. Segmentul pare atractiv pentru producatori, in special in acest an cand vanzarile de imprimante, copiatoare si multifunctionale au scazut cu 7% la 49,8 miliarde dolari.
Producatori de imprimante si copiatoare si-au schimbat rapid strategiile pentru a accelera divizia de servicii. Unul dintre primele semnale ale acestei tendinte a fost confirmat cand Procter & Gamble a angajat Xerox pentru a gestiona serviciile sale de imprimare din intreaga lume monitorizand utilizarea si reducand risipirea resurselor.
Xerox si HP sunt liderii industriei si fiecare considera ca gestionarea imprimantelor este o modalitate de a ataca rivali ca Ricoh si Canon. De asemenea, HP a semnat recent un acord de a vinde instrumente Canon alaturi de cele pe care le are deja in portofoliu. Compania a inceput dezvoltarea unui set de soft-uri menite pentru a gestiona circuitul documentelor in industrii ca asigurarile si procesa