Premiul Grand Effie acordat in cadrul festivalului Effie Romania 2007 a fost castigat de agentia Headvertising, cu a lor campanie �Smaller but handier�, dedicata Gazetei Sporturilor. Potrivit valorilor la rate card pentru TV, radio si print, campania a investiti in promovare 1,74 mil. euro.
�Pentru noi acest Grand EFFIE inseamna foarte mult, pentru ca vine intr-un moment foarte potrivit - clientii pot sa vada nemijlocit cum schimbarea noastra de pozitionare pe piata, care pune Eficienta comunicarii in prim-plan, are o baza concreta si recunoscuta public. 'What Works Best', mantra noastra, e chiar principiul dupa care functionam zilnic, si nu doar un slogan de pus langa logo�, spune Serban Alexandrescu, director de creatie al Headvertising.
In urma campaniei, tirajul vandut al Gazetei a crescut cu 13%, in timp ce media tirajului vandut al competitorilor din categorie a scazut cu 7%. Publicatia a depasit Evenimentul Zilei si a intrat in top 3 al tuturor ziarelor, in timp ce a reusit sa mareasca avansul fata de ProSport � de la 24% la 34% mai multi cititori. Chiar mai important, Gazeta nu numai ca nu a pierdut bani pe termen scurt, dar pana la sfarsitul anului cifra sa de afaceri a crescut cu 46%.
Pe lista de finalisti pentru marele premiu al festivalului care premiaza eficienta campaniilor de comunicare s-au mai aflat campaniile �The Guide�, brand Banca Romaneasca, semnata de Graffiti BBDO si �Salonta� pentru Salonta, semnata de Next Advertising si CAP.
Din punct de vedere media, campania creata pentru Gazeta Sporturilor trebuia sa se adreseze atat pasionatilor de sport, cat si oamenilor de marketing. Pe TV s-a mers pe un �mix de notorietate� national, folosind TVR 1 si Antena 1 si cateva difuzari pe Prima TV � pentru audienta sportiva. Oamenii de marketing au fost targetati folosind Realitatea TV, Antena 3 si National Geographic. Acelasi ratio