Reprezentantii companiei sustin ca sunt sistematic refuzati de marii retaileri din Romania si ca le este foarte dificil sa isi comercializeze produsele pe o piata considerata deja supra-saturata.
„Vindem in special in mediul online, mai ales pe propriul site. Suntem prezenti si pe PC Fun sau PC Garage. Am incercat sa incheiem acorduri de distributie cu NOD si cu eMag, dar am fost sistematic refuzati. Suntem acum in negocieri pentru a vinde accesorii. Piata este deja supra-aglomerata de producatori de tablete si loc din pacate nu mai exista. Nu doar in retailul online ne-am lovit de refuzuri, ci si in retailul traditional, unde Altex, Carrefour si alti mari jucatori nici macar nu ne-au bagat in seama”, a declarat Sorin Badoiu (foto), CEO al InfoTouch Systems.
El a subliniat ca marile hypermarketuri si magazine de electronice specializate „nu mai au loc pe rafturi si pentru alte produse”.
Badoiu a precizat ca in ultimul an Infotouch a reusit sa comercializeze peste 10.000 de tablete iTab si ca pana la finalul acestui an spera sa dubleze numarul de vanzari, ca urmare a promotiilor din perioada Sarbatorilor de Craciun si a campaniilor promotionale care vor urma cu ocazia Black Friday.
„Estimam ca vom reusi sa vindem pana la finalul anului calendaristic circa 20.000 de tablete iTab. Vanzarile din preajma Black Friday si a Sarbatorilor de Craciun vor contribui serios la acest target”, a mai spus CEO-ul InfoTouch Systems.
Conform datelor companiei, in prezent comercializarea de tablete in business-ul InfoTouch ocupa o pondere de peste 50%, urmata fiind de echipamentele tip InfoChiosc si de accesorii.
Citeste si:Halewood are o noua divizie de vanzariGhosn: Alianta Renault-Nissan vrea vanzari de 10 mil. vehicule in 2017Ursus are un nou vicepresedinte de vanzari si distributie
Compania a lansat pe piata, in cadrul unui eveniment de presa