Cum arata bugetele pentru PR in 2009, ca o consecinta a crizei financiare? Cat si cum mint companiile din Romania? Cum s-au schimbat strategiile de PR sub influenta Web 2.0? Sunt doar cateva dintre intrebarile la care a raspuns Eliza Rogalski, managing partner la Rogalski-Grigoriu si unul din cei mai cunoscuti oameni de PR din Romania, in cadrul celei de-a saptea editii a Intalnirilor Media HotNews.ro, moderate de Iulian Comanescu.
Vezi, la finalul interviului, cateva inregistrari video din timpul interviuluiAsculta interviul cu Eliza Rogalski
Descarca emisiunea in format MP3
Fragmente din discutia online
New Media sau PR 2.0: Ca sa poti lucra cu astfel de instrumente, e important sa "existi" deja acolo, cu un blog, cont pe Facebook sau pe Twitter. New media este din ce in ce mai mult o sursa de informatii pentru mass media. Rogalski-Grigoriu nu este o agentie specializata in comunicare pe internet, dar invata din mers: "La noi in agentie se practica foarte mult invatatul pe coatele proprii. Adica, concret, am doua colege care fac in timpul lor liber, campanii pe facebook pentru diverse cauze (cineva strange semnaturi si adeziuni pentru a-l aduce pe Robbie Williams la Bucuresti). Un alt exemplu si cu asta gata, este campania de comunicare de Craciun, noi catre clientii nostri. Le-am pregatit un bilet de papagal pe care si-l pot ridica incepand de astazi din Bucurestiul Virtual. Avem niste studii de caz, iar unul e chiar blogul propriu [www.r-g.ro/blog], prin care, fara sa ne propunem in mod voluntar, ne-am trezit cu niste business."PR versus advertising si definitia PR-ului: PR-ul "vinde" incredere, marketingul "vinde" beneficii. "Advertising-ul spune oamenilor despre un produs ca e cel mai, cea mai, PR-ul mai si intreaba oamenii." "Rolul PR-ului nu este sa le spuna oamenilor ce sa gandeasca, ci la ce sa se gandeasca"PR-ul