Aproximativ 20 de branduri s-au retras din magazinul Cocor, care va fi deschis in luna septembrie, intrucat nu au putut obtine finantare, unul dintre chiriasi fiind reteaua magazinelor de ceasuri si bijuterii Cellini, a declarat Dan Barbulescu, presedintele companiei Cocor Bucuresti.
“In prezent, avem un grad de ocupare de 80%, ceea ce inseamna circa 100 de branduri. Chiriasii isi vor primi spatiile pentru amenajare in luna iulie, iar magazinul va fi deschis in luna septembrie, data exacta urmand a fi anuntata dupa alegerea agentiei de PR”, a declarat Dan Barbulescu (foto), pentru Wall-Street.
Pana in prezent, 15-20 de branduri s-au retras din magazinul Cocor in cursul anului trecut, principalul motiv fiind legat de lipsa finantarii pentru retaileri.
“Un astfel de exemplu il reprezinta Cellini, care a inchiriat trei etaje pentru magazine monobrand, insa in toamna anului trecut nu a putut obtine finantarea de 11 milioane de euro”, a explicat presedintele Cocor, adaugand ca pentru un magazin monobrand investitia este de circa 3.000 euro/mp.
Cele 20 de retrageri au fost insa compensate de intrarea altor 40 de branduri, printre care: Dolce & Gabanna, Just Cavalli, Marc Jacobs, Carlo Pignatelli, Alea, Gianfranco Ferre, Gianni Marra, Flavio Castellani, Cesare Paciotti, 4US si Givenchy.
Magazinul Cocor are in prezent o suprafata inchiriabila de 10.000 mp, astfel incat la un grad de inchiriere de 80% si o chirie medie de circa 50 euro/mp, Barbulescu estimeaza ca veniturile obtinute din chirii in acest an se vor ridica la aproximativ 400.000 euro/luna. La aceasta suma se adauga veniturile incasate din fatada media, aproximate la 1,5 milioane de euro pentru anul in curs.
In ceea ce priveste traficul de vizitatori estimat, Barbulescu priveste cu optimism spre viitor si spune ca in contextul in care centrele comerciale Unirea si AFI Palace Cot