Renault va construi în serie un mic SUV având dimensiuni subcompacte denumit Captur, modelul lung de 4,20 metri urmând a împrumuta platforma lui Nissan Juke. Versiunea finală aşteptată la Salonul auto de la Geneva va fi ceva mai conservatoare comparativ cu studiul Capture afişat acum doi ani.
Şansele sunt aproape nule ca Renault Captur să păstreze spectaculoasele jante pe 22 de ţoli, garda la sol de 27 cm ori interiorul translucid, bordul transparent si consola centrala cu baghete luminoase paralele ce inunda interiorul într-o lumină portocalie. Nici măcar stâlpii negri îngustaţi şi disimulaţi în parbriz nu se vor mai regăsi pe modelul de serie. Totuşi, Captur va putea fi identificat uşor ca aparţinând brandului Renault, în acest sens SUV-ul francez de clasă mică va primi o parte frontală asemănătoare cu Clio IV, logo-ul romboidal Renault urmând a fi elegant integrat într-un perimetrul negru cu o formă geometrică difuză ce comunică cu blocurile optice şi care muşcă din capotă şi din bara faţă.
Versiunea Captur de bază va fi animată de motorizarea Renault pe benzină de 0,9 litri TCe în trei cilindri şi supraalimentare prin turbo. Puterea este de 90 CP iar cuplul maxim atinge 135 Nm, în timp ce consumul va fi de 4,5 litri de benzină.
În gama Captur probabil că va fi inserată şi un 1.2 TCe, un agregat în patru cilindri cu capacitatea de 1.200 cmc ce livrează 115 CP şi un cuplu motor de 190 Nm. Acest propulsor dispune de injecţie directă pe benzină şi supraalimentare printr-o turbină.
Omologul diesel dCi de 1,5 litri, 90 CP şi 220 Nm se va lăuda cu un consum de 3,6 litri de motorină şi emisii de 90 grame CO2 la km, aceasta fiind una dintre cele mai scăzute valori ale emisiilor pentru un diesel din industria auto. Aceste rezultate vor fi posibile graţie tehnologiei Start&Stop cu sistem de recuperare a energiei la frânare.
Deşi conceptul Renault Ca