Florian Aldea (foto), directorul general HeidelbergCement sustine ca in noul context economic, organizatiile trebuie sa fie mai flexibile si sa se adapteze mai usor mizand pe mixul dintre expertiza acumulata si inovare pentru un succes in afacerile noii economii.
„Cand vorbim despre o “noua economie”, trebuie sa avem in vedere contextul in care ne aflam astazi: dupa o lunga perioada dominata de economia de consum, ne confruntam cu o criza sistemica generata intr-o prima faza de sistemul bancar si care apoi a condus la o perioada de recesiune economica.
In noul context economic, organizatiile trebuie sa dovedeasca mai multa flexibilitate si adaptabilitate, sa isi reconsidere prioritatile si sa identifice acele zone care le pot aduce avantajul competitiv, adoptand un management prudent bazat pe un management adecvat al riscurilor. Mixul dintre expertiza deja acumulata si inovare creeaza premisele succesului in conditiile de piata actuale”, a declarat Florian Aldea, directorul general HeidelbergCement.
In opinia sa, noua economie aduce cu sine schimbari majore la toate nivelurile si o noua abordare a problemelor cu care ne confruntam. „Ea presupune o reasezare si o repozitionare a valorilor si prioritatilor companiilor, stimuland spiritul inovator al acestora atat in relatia cu piata, clientii si produsele lor, cat si pe plan intern, pentru a fi performante si pentru a ramane competitive si sustenabile pe termen mediu si lung”.
Grija fata de mediu, individ si societate definesc un nou sistem de management definit de profit dupa sustenabilitate, continua directorul general HeidelbergCement: „Constientizarea problemelor legate de mediu si sanatate, asigurarea de investitii in tehnologii prietenoase mediului si a unor conditii de munca in deplina siguranta pentru toti angajatii sunt caracteristici tot mai prezente in noua economie la nivel global.