Cu certitudine, taximetria a devenit in ziua de azi o afacere extrem de profitabila. Singura durere de cap se preconizeaza doar la nivelul actelor, care sunt multe si se obtin intr-un timp relativ lung. In rest, patronii de taximetre nu se pot plange ca o duc prost.
Taximetria e o afacere banoasa! Nu pentru umilul care o practica, ci pentru afaceristul cu rol de coordonator. Zi de Zi a facut o vizita marilor firme de taximetrie ale Targu-Muresului.
Reporterii nostri s-au dat drept persoane fizice, proprietari de masini, interesati de inchirierea autoturismelor respectivelor societati de taximetrie, printr-un contract perfect legal.
Ce am aflat in cadrul unor discutii, mai mult decat cordiale, intretinute cu sefii firmelor ne-a lasat masca!Tandem profitabilActionand incognito, reporterii Zi de Zi au contactat doua firme serioase de taximetrie din Targu Mures. Prima oprire a purtat marca Taxi Relaxa-Transaldea Tico, condusa de cuplul de patroni Rusu si Aldea.
In cadrul unei "sedinte" cu usile inchise, sefii firmelor de taximetrie ne-au explicat, cu lux de amanunte, cum se prezinta treaba. Pentru inceput, seful firmei Transaldea Tico, Mihai Aldea, a tinut sa ne precizeze ca, in momentul de fata, firma pe care o patroneaza cu succes are 142 de locuri de taxi obtinute prin licitatie.
Care locuri i-au secat buzunarele de trei miliarde de lei. "Cam 500 de euro costa locul pentru o masina. Momentan nu prea avem pozitii libere. Dar stiti cum e! Se mai tamponeaza unul, altul se imbolnaveste. Si se elibereaza. Din acest motiv, ar fi foarte bine daca v-ati intocmi dosarele din timp. Ca sa va punem pe lista de asteptare.
Locul il platiti dumneavoastra. La trei masini va costa 1500 euro. Dar nu trebuie sa ne dati toti banii acum. Deocamdata e bine si 300 de euro", a incercat sa ne convinga patronul Transaldea.Tone