Îmbrăcămintea, încălţămintea şi cosmeticele sunt pe poziţia a doua în topul cheltuielilor tinerilor, după hrană şi întreţinere. 39,3% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 16 şi 25 de ani cheltuie foarte mult pentru a-şi cumpăra haine, 53,1% puţin, iar 6,5% spun că nu cheltuie nici un ban, pentru a-şi schimba look-ul.
Imediat după cheltuielile pentru haine, tinerii investesc mulţi bani în distracţie, în detrimentul investiţiilor în pregătirea şcolară şi profesională. Din studiul „Raporturile între generaţii”, realizat în 2007 de către Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, reiese că orientarea cheltuielilor spre modă, spre îmbunătăţirea imaginii proprii este mai evidentă la tineri, decât la adulţi şi vârstnici. (E.L.)
Îmbrăcămintea, încălţămintea şi cosmeticele sunt pe poziţia a doua în topul cheltuielilor tinerilor, după hrană şi întreţinere. 39,3% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 16 şi 25 de ani cheltuie foarte mult pentru a-şi cumpăra haine, 53,1% puţin, iar 6,5% spun că nu cheltuie nici un ban, pentru a-şi schimba look-ul.
Imediat după cheltuielile pentru haine, tinerii investesc mulţi bani în distracţie, în detrimentul investiţiilor în pregătirea şcolară şi profesională. Din studiul „Raporturile între generaţii”, realizat în 2007 de către Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, reiese că orientarea cheltuielilor spre modă, spre îmbunătăţirea imaginii proprii este mai evidentă la tineri, decât la adulţi şi vârstnici. (E.L.)