111.000 de euro cheltuiţi pe zi! Doar pentru transporturi. „Cine cheltuieşte o asemenea sumă zilnic înseamnă că nu mai are noţiunea banilor!”. Edilii Braşovului au preferat să investească bani grei doar în proiecte de imagine, îndatorându-i pe braşoveni, fără a se preocupa şi de economia oraşului
Industria Braşovului a fost năruită, mai mult de jumătate din populaţia adultă este formată din pensionari, unul din patru tineri nu are un loc de muncă şi 122.000 de braşoveni au venituri de sub o mie de lei, sunt doar câteva dintre problemele care prefigurează un viitor sumbru pentru Braşov. Cu toate acestea, proiectele edililor locali au fost concentrare pe imaginea oraşului şi nu au urmărit o relansare economică prin exploatarea resurselor existente, astfel că versurile lui Octavian Goga, „Munţii noştri aur poartă, noi cerşim din poartă-n poartă”, se potrivesc foarte bine pentru situaţia în care se află Braşovul. „Am impresia că destinele acestui oraş sunt pe mâinile unui copil lacom. Trebuie să ne concentrăm pe problemele oamenilor şi apoi pe asfalt şi să învăţăm că suntem o comunitate care trebuie să ia frâiele în mână. Altfel, vom ajunge în situaţia ca în acest oraş pe fiecare poartă să fie lacăte, iar casele să aibă gratii, cum s-a întâmplat cu un oraş din Franţa. Nu putem aştepta ajutor din străinătate sau de la Guvern, fiindcă riscăm să ajungem la faliment”, a explicat Ovidiu Răzvan Fodor, candidatul Partidului Poporului - Dan Diaconescu (PP-DD) pentru funcţia de primar al Braşovului.
Cheltuieli fără noimă şi lipsă de transparenţă
Spre exemplu, consilierii locali au preferat să aloce, în 2012, peste 40 de milioane de euro doar la «Capitolul Transporturi», „ceea ce înseamnă în jur de 111.000 de euro cheltuiţi pe zi. Cine cheltuieşte o asemenea sumă zilnic înseamnă că nu mai are noţiunea banilor”, a apreciat candidatul PP-DD la funcţia