Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va achiziţiona servicii de creaţie şi producţie pentru promovarea brandului turistic naţional în valoare de 8,6 milioane lei, fără TVA, din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, potrivit unui comunicat al MDRT.
Compania câştigătoare va concepe şi produce: trei clipuri de promovare de câte 30 de secunde; 40 de fotografii cu imagini de o calitate excepţională (casting), 100 de fotografii de calitate pentru publicitate şi 200 de fotografii de calitate, tip carte poştală; 6 advertoriale explicative pentru cele 6 produse turistice competitive stabilite în cercetarea de brand; imagini animate de 5 şi 10 secunde pentru city-lights şi alte tipuri de publicitate activă (6 bucăţi), bannere web pentru fiecare din cele 6 produse turistice, layout pentru broşura generală despre România şi pentru alte materiale folosite în activităţile de promovare (postere, flyere, outdoor), story boarduri.
Procedura de atribuire este licitaţia restrânsă. Aceasta se va desfăşura în două etape. Prima etapa va fi cea de depunere a candidaturilor şi de selectare a candidaţilor calificaţi, prin aplicarea criteriilor de selecţie prevăzute în documentaţia de atribuire şi detaliate în caietul de sarcini, în care vor fi selectaţi minim cinci candidaţi şi maxim şapte candidaţi. În această etapă se va folosi un sistem de punctaj în funcţie de experienţa echipei şi recunoaşterea în domeniul publicităţii.
Primele agenţii clasate (minim cinci - maxim şapte) vor fi nominalizate şi invitate să prezinte propunerile lor de creaţie, comisiei MDRT.
Cea de-a doua etapă va fi una de evaluare din punct de vedere tehnico - financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidaţii selectaţi în prima etapă. Criteriul de atribuire pentru cea de-a doua etapă este preţul cel mai scăzut.
Ministerul Dezvoltării Regionale