Saptamana trecuta au fost anuntate preturile aplicatiilor pe care le vor comercializa cei de la Microsoft prin magazinul virtual Windows 8. Acestea incep de la 1,49 de dolari, mai mari decat in magazinele Android si iOS, dar Microsoft spera sa cucereasca piata printr-o strategie noua.
Daca in magazinele de aplicatii ale Apple si Google preturile incep de la 0,99 dolari, Microsoft vine cu un pret minim cu 0,50 dolari mai mare, insa spera sa castige clienti prin nou tactica de marketing.
Compania ofera posibilitatea testarii gratuite, timp de 7 zile inainte de a se hotara daca achizitioneaza sau nu aplicatia dorita in varianta contra cost. Acest lucru nu este posibil in cazul iOS sau Android, scrie Business Insider.
Microsoft va percepe un procent standard de 30% din venituri, de la dezvoltatori. In momentul in care o aplicatie aduce venituri care depasesc 25.000 de dolari procentul care va reveni companiei Macrosoft scade la 20%. Aceasta strategie s-ar putea sa li se para foarte atractiva dezvoltatorilor de renume, pentru ca le ofera posibilitatea ca odata ce suma de 25.000 de dolari va fi atinsa sa obtina un procent mai mare din vanzarile aplicatiilor Widnows 8 decat Android sau iOS.
Windows 8 va fi lansat pe 26 octombrie. Programul de operare a fost dezvoltat pentru mai multe platforme, urmand sa ruleze atat pe PC-uri, cat si pe tablete, iar interfata sistemului de operare a fost optimizata pentru touch screen.
Acesta va suporta, pe langa platforma hardware clasica x86, si tehnologia ARM, regasita in majoritatea smartphone-urilor si tabletelor de pe piata. Saptamana trecuta au fost anuntate preturile aplicatiilor pe care le vor comercializa cei de la Microsoft prin magazinul virtual Windows 8. Acestea incep de la 1,49 de dolari, mai mari decat in magazinele Android si iOS, dar Microsoft spera sa cucereasca