Gandit si inceput acum un an, Luxury Department Store (LDS) reprezinta in momentul de fata unul dintre cele mai mari proiecte din industria de lux dezvoltate in regiunea est-europeana, magazine similare fiind doar la Moscova si Kiev.
de CATALIN BUDESCU TOP. Coco Chanel a reprezentat inca din anii 1920 o afacere de succes in industria de lux mondiala Cu un numar mare de oameni cu bani, Romania este una dintre pietele cele mai atractive in regiunea central si est-europeana. Tari ca Ungaria si Polonia, deja membre UE, sunt depasite de Romania pe segmentul industriei de lux. Cel mai important proiect dezvoltat pana acum pe segmentul brandurilor de lux apartine companiei de consultanta CPP si consta in constructia in Bucuresti a unui mall universal de lux cu o suprafata de aproximativ 5.000 mp, ce va purta numele de Luxury Department Store. Acesta urmeaza sa includa diferite marci de top din domenii diverse: de la imbracaminte, bijuterii, accesorii, cosmetice, HI-FI, mobilier si decoratiuni interioare pana la restaurante de lux. Marci ca Armani, Ferragamo, Valentino, Gucci, Yves Saint Laurent, Givenchy etc. sau Chanel, Dior sau Burberry, alaturi de alte nume mari ca Alexander McQueen, Stella McCartney, Elie Saab, Levintza, Viktor & Rolf vor putea fi gasite in cadrul acestui mall.
DE CE DIN 2007. Integrarea in UE va aduce, in opinia CPP, o consolidare a comunitatii de business din Romania, o reasezare a domeniilor de activitate a oamenilor de afaceri romani. O data cu intrarea in UE, vor fi din ce in ce mai putine oportunitati de tip "hit - boom - go" - afaceri cu profituri imediate, bazate pe speculatii, dar mai ales pe structura economiei subterane ce are la baza un nivel ridicat de coruptie. Acesta este si unul dintre motivele pentru care proiectul celor de la CPP se va materializa dupa primavara anului 2007.
DEZBATERE. Prezentarea proiectul