Cele două televiziuni au avut scăderi importante de rating în prime-time,de 89.000 de telespectatori, respectiv 87.000, în mediul urban, faţă de 2009. Antena 1 a pierdut fără drept de apel duelul cu Pro TV în sondaje. Fără telenovelele cu „ţigani“, audienţa postului Acasă TV s-a prăbuşit ca o casă părăsită.
Televiziunile, amenzi de peste un milion de lei Surpriză de Revelion: Etno TV a luat faţa Antenei 3 şi Realităţii TV Anul 2010 a fost negru pentru Antena 1 (dar nu din cauza lui Dan Negru!), în duelul său cu Pro TV. Audienţa medie a Antenei 1 a fost de 447.000 de telespectatori pe minut, în prime-time, la mare distanţă în urma Pro TV (716.000 de privitori), şi cu 87.000 mai mică decât cea din 2009. O pierdere grea pentru televiziunea din Băneasa, mai ales într‑o perioadă de criză pe piaţa publicităţii.
Slăbiciunile din grila de programe (un „Observator" care a suferit două schimbări de prezentatori într‑un an, absenţa unor meciuri tari de fotbal, un divertisment modest şi filme care nu s-au remarcat) au avut efect în sondajele de audienţă.
Mai mult, frământările din managementul grupului, care au culminat cu plecarea lui Sorin Oancea, „creierul" televiziunilor din Intact, şi-au pus amprenta, indirect, şi asupra ratingurilor. Dar grupul lui Dan Voiculescu se poate consola cu creşterea spectaculoasă a audienţei în prime-time (orele 19.00 - 24.00) a canalului Antena 3. Televiziunea de ştiri este a patra în topul celor mai urmărite posturi TV, în prime-time. Se poate spune că Gâdea&Firea&Badea n-au clămpănit degeaba, seară de seară, timp de un an de zile.
Pro TV, lider autoritar
Demn de remarcat este prezenţa postului public TVR 1 pe a treia treaptă a audienţei generale, cu o medie de 277.000 de telespectatori pe minut. Să mai notăm şi câştigul însemnat al canalului în anul care a trecut: 49.000 de telespectatori. Câştigul s-a datorat în