Orice informaţie va putea fi aflată de acum prin simplul apel la numărul de telefon 0268.405.000, iar în scurt timp va fi creat şi un portal şi o platformă pentru plata on-line a taxelor şi impozitelor locale
Primăria Braşov a deschis un serviciu telefonic de informare pentru cetăţeni. De astăzi, cei care vor să afle orice informaţii care ţin de Primăria Braşov pot apela numărul 0268.405.000. Un robot telefonic va oferi informaţii fără intervenţia unui operator uman, cetăţenii vor putea afla unde se află cererile lor, la ce serviciu şi ce etape procedurale s-au parcurs. Call-center-ul este disponibil 24 de ore din 24, având posibilitatea de a răspunde automat la 20 de apeluri şi de a gestiona 60 de apeluri simultane. „Este foarte bun un asemenea sistem, eliminând orice fel de coadă sau perioadă de aşteptare la ghişee. În plus, va exista şi un portal şi o platformă de plată on-line a taxelor şi impozitelor locale sau a amenzilor ce se încasează de Direcţia Fiscală”, ne-a declarat primarul George Scripcaru (foto). Acest lucru va fi posibil, însă, din luna august a acestui an.
Prima demonstraţie, pentru primar şi jurnalişti
Pentru a ne demonstra că acest serviciu este viabil, primarul a făcut ieri o demonstraţie alături de angajaţii Serviciului Informatic al Primăriei. Apelurile telefonice vor fi preluate de meniuri vocale interactive cu ajutorul cărora cetăţenii vor putea afla diferite informaţii în timp real, prin interogarea bazelor de date sau oferite chiar de funcţionari ai Primăriei.
Ziua - operatorii, noaptea - robotul
Cetăţeanul ascultă meniul şi alege opţiunea dorită folosind tastatura numerică a telefonului. „Apelurile cetăţenilor vor fi preluate de către personalul din Dispeceratul Tehnic al Primăriei şi de ceilalţi operatori ai call-center-ului. Dacă este necesar, apelul va fi redirecţionat către alte dep