După trei ani de la prăbuşirea avionului uşor condus de căpitanul Ioan Vancea (foto), procurorii au finalizat ancheta. Concluziile investigaţiilor arată că pilotul, aflat în prag de pensionare, consumase băuturi alcoolice. Rezoluţia Parchetului, semnată de procurorul Constantin Gherţa şi remisă familiei lui Vancea, Aeroclubului Teritorial „Iosif Şilimon” Braşov şi familiei lui Petri, stabileşte: „culpa exclusivă a numitului Vancea Ioan, respectiv o manevră defectuoasă de pilotaj a avionului pe fondul şi a consumului de alcool. În urma efectuării analizei de constatare medico-legală a reieşit că pilotul (Ioan Vancea - n.r.) avea o concentraţie de 0,45 grame la mie alcool în sângele recoltat”.
Pe 31 august 2007, la bordul avionului uşor care efectua ore de zbor se afla şi elevul Sebastian Petri, om de afaceri. Instructorul Ioan Vancea, fost comandant al Aeroclubului „Iosif Şilimon” Braşov, mai avea trei zile până la pensionare şi era apreciat ca fiind cel mai experimentat pilot braşovean. După trei ani de la prăbuşirea avionului uşor condus de căpitanul Ioan Vancea (foto), procurorii au finalizat ancheta. Concluziile investigaţiilor arată că pilotul, aflat în prag de pensionare, consumase băuturi alcoolice. Rezoluţia Parchetului, semnată de procurorul Constantin Gherţa şi remisă familiei lui Vancea, Aeroclubului Teritorial „Iosif Şilimon” Braşov şi familiei lui Petri, stabileşte: „culpa exclusivă a numitului Vancea Ioan, respectiv o manevră defectuoasă de pilotaj a avionului pe fondul şi a consumului de alcool. În urma efectuării analizei de constatare medico-legală a reieşit că pilotul (Ioan Vancea - n.r.) avea o concentraţie de 0,45 grame la mie alcool în sângele recoltat”.
Pe 31 august 2007, la bordul avionului uşor care efectua ore de zbor se afla şi elevul Sebastian Petri, om de afaceri. Instructorul Ioan Vancea, fost comandant al Aeroclubului „Iosif Ş