Agentia GMP PR a avut, in 2008, o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro, in conditiile in care spre finele anului, perioada extrem de aglomerata, a inregistrat scaderi considerabile fata de anii precedenti in domeniul organizarii de evenimente, dupa cum a afirmat pentru HotNews.ro Ioana Manoiu, managing partner al agentiei.
GMP PR a prezentat, miercuri, rezultatele pentru 2008, primul an in care a operat ca agentie de sine statatoare, nu ca departament al agentiei de publicitate GMP. Anul trecut, agentia de PR a inregistrat:
o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro, fata de 1,4 milioane in 2007 si 700.000 in 2006 (ani in care a operat ca departament al GMP)15 clienti noi, in conditiile in care a pierdut trei clienti; printre noii clienti se numara Romtelecom ("pitch-ul de PR al anului", castigat de GMP PR si DC Communication). Compania numara in prezent 30 de clienti.cresterea numarului de angajati la 2160 de evenimente organizate pe parcursul anului, in conditiile in care cererea in acest sens a fost foarte mare
Ioana Manoiu, despre asteptarile sale pentru 2009:
"Am inceput anul cu toate contractele lunare resemnate"Avand in vedere incertitudinea actuala, "cred ca in partea a doua a anului situatia se va clarifica""Vom lansa noi servicii - online PR, management de criza si consultanta""Vom face mai multe proiecte integrate"Nu se pot face evaluari precise in acest moment, dar "ma astept ca cifra de afaceri sa scada putin" (Felix Tataru: "Cred ca GMP PR va incheia 2009 mai bine decat anul trecut" in conditiile in care "PR-ul de brand ofera un "return on investment" mult, mult mai bun decat cel din zona de publicitate")
"In momentul acesta nu am niciun motiv de panica"
Rep.: In prezentarile voastre apar multe campanii costisitoare. In prezent, mai sunt dispusi clientii sa aloce bugete substantiale pentru campanii de PR? @