Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a publicat la finele saptamanii trecute rezultatele studiului de masurare a audientei si internet pentru luna octombrie, care ofera informatii despre traficul si vizitatorii a aproximativ 150 de site-uri web din R
La o luna dupa livrarea primelor rezultate ale Studiului de Audienta si Trafic Internet (SATI) elaborat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), topul primelor 20 de site-uri in functie de numarul de clienti unici a ramas in mare parte neschimbat.
Numarul total de vizitatori ai site-urilor monitorizate de BRAT a fost de 28,9 milioane, in crestere de circa 20% fata de valoarea inregistrata in luna septembrie, respectiv 24 de milioane de clienti (vizitatori) unici.
Astfel, site-urile mici, precum e-scoala.ro, rol.ro sau jurnalul.ro, au inregistrat cresteri peste medie ale numarului de clienti, spre deosebire de softpedia.com - liderul clasamentului care a inregistrat un ritm de crestere de 9,25%. De asemenea, cele mai mici rate de crestere din Top 20 au fost inregistrate de site-urile orientate catre stiri - protv.ro, gsp.ro, prosport.ro, sport.ro.
Stiri, joburi si divertisment. Acestea sunt principalele activitati ale primelor 25 de site-uri din punctul de vedere al numarului de vizitatori pentru a oferi informatii detaliate cu privire la traficul, audienta si profilele vizitatorilor site-urilor din Romania. Pe de alta parte, 11 din primele 20 de site-uri din SATI sunt furnizoare de stiri.
Spre deosebire de luna septembrie, au intrat in Top 20 site-uri precum e-scoala.ro si jurnalul.ro, acestea regasindu-se si printre site-urile cu cele mai mari rate de crestere a numarului de clienti unici.
Studiul a urmarit comportamentul vizitatorilor site-urilor inscrise pe perioada lunii octombrie, principalul criteriu de partajare fiind numarul de clienti unici.
Potrivi