Primele propuneri privind alegerea noului brand al Băniei au fost deja anunţate de reprezentanţii Primăriei Craiova. Campania „Brand pentru Craiova“ a fost demarată de municipalitate la sfârşitul lunii august şi prevede ca până la data de 21 septembrie craiovenii să îşi exprime propunerile pe o adresă de e-mail special înfiinţată pentru acest proiect. La final, toate mailurile vor fi contorizate urmând ca propunerea cea mai populară să devină brandul oficial.
În acest moment, Mihai Viteazul şi Tudor Gheorghe sunt la egalitate
Imaginea voievodului a fost propus de doi locuitori din Craiova, unul din Bucureşti şi altul din Australia, iar Tudor Gheorghe a primit voturile a trei cetăţeni din Bănie şi unul din capitală. Pe următoarele locuri se poziţionează la egalitate cu câte trei voturi podul din parcul Nicolae Romanescu, Universitatea Craiova şi „Craiova, Cetatea Banilor“. În timp ce pentru Universitatea Craiova şi „Craiova, Cetatea Banilor“ au optat trei oameni cu domiciliul în Bănie, pentru podul suspendat şi-a arătat susţinerea şi un cetăţean canadian.
Celelalte propuneri făcute de craioveni au avut doar câte un susţinător
Printre acestea se numără Amza Pellea, Marin Sorescu, Ion Oblemenco, Constantin Brâncuşi şi Nicolae Romanescu. Managerul unei agenţii de turism din Bănie a propus „Craiova Travel&Business“. Municipalitatea urmează să actualizeze propunerile în zilele următoare, să le centralizeze şi apoi să le prezinte publicului. „Brandul municipiului Craiova urmăreşte să întărească poziţia oraşului în România şi să fie apoi dezvoltat în afara granițelor“, ne-a declarat Iulia Mladin, angajat al municipalităţii.