IAA Romania va lansa anul acesta, in parteneriat cu CNA, o campanie pentru promovarea alimentatiei echilibrate si a unui stil de viata sanatos. Campania este finantata de noua jucatori din industria alimentara si face parte din demersul IAA de a se impune ca un ONG de utilitate publica.
Campania de nutritie este unul dintre proiectele IAA pentru 2008, anuntate saptamana trecuta de membrii boardului de conducere. Proiectul a fost demarat deja, printr-un studiu in care GfK Romania va incerca sa identifice obiceiurile de alimentatie ale romanilor. In lunile urmatoare va incepe campania propriu-zisa, difuzata in mediile TV, online, presa scrisa radio si BTL.
Proiectul este finantat prin sponsorizarile a noua jucatori din industria alimentara: Unilever, Coca-Cola Romania, Pepsi Americas, Danone, Kraft Foods, Intersnack, Nestle Romania, Hochland si Mars Romania.
Bugetul campaniei de nutritie este echivalent cu suma investita de IAA anul trecut pentru organizarea Summit-ului European IAA in Bucuresti. Bugetul Summit-ului din 2007 s-a ridicat la 300.000 de euro, neincluzand aici parteneriatele media, a caror valoare duce suma totala pana la 1,4 milioane de euro. Cifra de afaceri a IAA Romania a depasit anul trecut 600.000 de euro, cu un surplus de aproximativ 9.000 de euro.
O alta investitie importanta pentru organizatie a fost renovarea IAA House, sediul de 480 de metri patrati in care IAA si alte organizatii ale industriei, ca UAPR, BRAT, APG, IAB sau ADC organizeaza intalniri si conferinte. Renovarea cladirii a costat 110.000 de euro, potrivit lui Felix Tataru, presedintele IAA.
Tot la capitolul realizari, Tataru a mentionat lansarea Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Scoala a devenit, la scurt timp dupa lansarea din martie 2007, singurul Program de Instruire Profesionala Intensiva recunoscut de IAA Worldwide Educational. Anul acesta, Sco