887 cai putere şi un consum ce învinge chiar şi un Golf TDI BlueMotion. Urmează a se fabrica doar 918 bucăţi din supercarul hibrid Porsche 918 Spyder, preţul unui exemplar ce ajunge la peste 740.000 de euro solicitând evident un anumit nivel de bunăstare.
Maşina superlativelor ce aminteşte de Carrera GT vine la IAA Frankfurt 2013 cu un motor V8 aspirat cu amplasare mediană şi o cilindree de 4.600 cc care livrează peste 605 CP, acesta fiind susţinut de două unităţi electrice. Cel montat pe puntea spate oferă 115 kW, adică echivalentul a 158 CP, iar cel frontal 95 kW sau 130 CP. Bateria de acumulatori Li-Ion asigură o autonomie fără emsii poluante pe o distanţă de 30 km. Pentru 70.000 de euro, pachetul uşor Weissach taie 35 kg din greutatea de 1,64 tone a supercarului din Stuttgart. Evident că la proiectarea lui 918 nu au fost trasate directive precum valenţele familiale, prin urmare minusculul portbagaj de sub capota frontală oferă doar 110 litri, adică loc pentru o singură sacoşă.
Secretul consumului cu pipeta al Porsche-ului 918 Spyder de 3,3 litri de benzină la sută constă, aşadar, în intervenţia celor două motoare electrice şi a performantului sistem de recuperare a energiei pe frânări, sistem derivat din tehnologia KERS din Formula 1. Cutia este de tip DKG cu dublu ambreiaj şi şapte rapoarte. Viteza maximă este de 340 km/h, în vreme ce Iadul Verde, adică bucla de nord a circuitului de la Nurburgring Nordschlafe în lungime de 21,8 km a fost parcurs de un 918 Spyder surprins în teste în doar 7 minute şi 14 secunde.
Interiorul Porsche-ului 918 Spyder este croit după măsuri tipice italieneşti, nu după un mâncător de leberwurst. Astfel, poziţia la condus este avansată, pilotul este încorsetat în dreapta de un tunel median oblic care include un touchpad ergonomic ce vine exact la mână. Comparativ cu încărcătura de comutatoare dispuse sub forma de „V”, c