Orange îşi extinde gama complexă de servicii de asistenţă – Orange Care – aducând în magazine serviciul „Expert Assistance” dedicat clienţilor posesori de smartphone-uri, după succesul înregistrat de serviciile de asistenţă telefonică.
Programul „Expert Assistance”, un serviciu care oferă clienţilor posesori de smartphone-uri, contra cost, acces la consiliere şi îndrumare tehnică va fi disponibil, nu doar prin liniile de asistenţă telefonică şi pe internet, ci şi în magazinele specializate.
Astfel, până la sfârşitul anului 2011, 3.000 de experţi prezenţi în magazine vor oferi asistenţă directă şi personalizată clienţilor posesori de smartphone-uri în 1.300 de magazine din 13 ţări.
Orange va crea „Care Corners”, spaţii specifice dedicate serviciilor smart-care, unde clienţii pot beneficia, contra cost, de asistenţă specializată pentru smartphone-uri.
În prezent, Expert Assistance oferă asistenţă pentru cele mai populare sisteme de operare, printre care Android, Symbian, Apple, RIM şi Windows Phone 7.
Orange intenţionează să deservească peste un milion de clienţi Orange Care în magazine în 2011.
Expert Assistance a avut lansarea comercială în luna iunie 2010. Extinderea serviciului în spaţiile de comercializare la mai puţin de un an de la înfiinţarea serviciului inovator de asistenţă telefonică este o dovadă a succesului de care se bucură servicii Orange de asistenţă, cele mai bune de pe piaţă, menite să asiste clienţii pe întreaga durată de viaţă a aparatelor pe care le deţin. În cele şase luni care au trecut de la lansarea din iunie, serviciul de asistenţă telefonică a fost folosit de 100.000 de clienţi, iar volumul de apeluri a crescut cu 10% în fiecare lună.
„Orange Care este cea mai completă gamă de servicii de asistenţă disponibile pe piaţă în prezent. Suntem convinşi că este cu adevărat inovatoare şi ne diferenţiază