Un sibian a crezut că va da lovitura vieţii sale cu o afacere din care aveau de câştigat mulţi, dar totul a sfârşit la fier vechi. Cele 50 de vagoane aduse la Sibiu, au circulat cu succes pe căile ferate din Austria şi Marea Britanie.
CITIŢI ŞI:
Circulaţia feroviară între Sibiu şi Braşov,reluată după 18 luni. Vezi ce trenuri circulă!
Podul CFR de la Cârţa a fost reparat
Vorbim de un sibian care a cumpărat 10 garnituri de tren, din Austria şi Anglia, crezând că le va vinde în România, ţinând cont că şi aşa trenurile româneşti sunt într-o stare deplorabilă. Adrian Stelea a achiziţionat cele 50 de vagoane la sfârşitul anului trecut, după ce englezii şi austriecii au decis să schimbe mare parte din trenurile ce străbat Albionul şi Austria, cu unele mai moderne şi care se deplasează cu o viteză de peste160 de kilometri la oră.
Sibianul s-a gândit că poate convinge oficialii din Ministerul Transporturilor să înlocuiască o parte din vechile vagoane cu cele aduse din Austria si Anglia, însă fără succes. Pentru că nu mai are ce face cu ele, omul a decis să facă altceva cu garniturile de tren. Acesta a şi fost motivul pentru care acum le dezmembrează pentru a le vinde la fier vechi.
„Arată mai bine decât avem noi în circuitul intern, dar am decis să le vindem acum la fier vechi“, a declarat Adrian Stelea, sibianul care a achiziţionat vagoanele. De aproape două luni, acesta s-a apucat să taie în bucăţi toate vagoanele, ce se sunt garate într-o zonă aflată la ieşirea din Sibiu spre Agnita.
Bani puţini la fier vechi
Echipe de mai mulţi muncitori lucrează intens la dezmembrări, pentru un singur vagon fiind necesare cam patru zile pentru a fi pregătit pentru trimis la fier vechi. Un singur vagon, dintre cele 50, cântăreşte 40 de tone, iar sibianul speră să cîştige aproximativ 12.000 de euro.
Pe piaţa internaţională, un vago