Iarna cabrioletelor a venit anul acesta la Los Angeles. Cum vorba cu gospodarul e universal valabilă, constructorii şi-au suflecat mânecile. Aşa au apărut Porsche Boxter S, Lamborghini Galardo, Ferrari F430 Scuderia, Infiniti G37 Convertible, Bentley Azur T sau Ford Mustang Convertible. De ce s-ar grăbi marii producători de sportive să scoată atât de multe modele de cabriolete, fix la începutul iernii?
Simplu: pentru Salonul Auto de la Los Angeles care şi-a deschis porţile pe 19 noiembrie 2008. Şi de ce neapărat la Los Angeles, şi nu la cel care a fost la Paris sau la SEMA?
Iarăşi foarte simplu: pentru că Los Angeles este capitala cinematografiei mondiale, este oraşul cu densitatea cea mai mare de vedete care vor să fie văzute şi admirate pe străzile Oraşului Îngerilor, la volanul unor automobile cu adevărat speciale. Prin urmare, „Let it be convertible!”
Boxster vitaminizat
După 11 ani de la lansarea primului model Boxster cu motor central, proiectat de Harm Lagaay -, Porsche a dezvăluit recent faceliftul anului viitor. Noul Boxster beneficiază de un nou design, atât în partea frontală cât şi în spate.
Faruri cu halogen, cu indicatori de direcţie integraţi (similari cu cei de pe Carrera GT), stopuri cu LED, noi prize de aer şi noi difuzoare. Dacă la exterior modificările nu sunt vizibile pentru un neiniţiat, partea tehnică „nevăzută” a suferit serioase îmbunătăţiri, în special în ceea ce priveşte motorizările şi platforma tehnică.
Boxsterul primeşte o doză de vitamine, obţinând 255 CP pentru varianta „basic” - cu propulsor de 2,9 litri, în timp ce motorul de 3,4 scoate 310 CP. Versiunea de bază este dotată cu un motor cu şase cilindri, de 2,9 litri care dezvoltă 255 cai putere. Boxter S au în dotare motoare de 3,4 litri, cu şase cilindri.
Motorizările beneficiază de t