• Oficial, in Iasi se vand tot mai putine masini second-hand aduse din strainatate
Odata cu intrarea in vigoare a noii taxe de poluare s-au eliberat si ghiseele de la Registrul Auto Roman (RAR). Importurile de masini second-hand s-au prabusit vertiginos, si asta dupa ce Guvernul a marit taxa la unele categorii de masini chiar si cu 50 la suta. Nu au scapat de noua lege nici masinile cu Euro 5, care pana acum erau scutite. De aceea, cozile de la RAR au disparut peste noapte, spre bucuria inspectorilor care trebuiau sa le verifice. Daca in lunile noiembrie si decembrie ale anului trecut, mii de ieseni s-au inghesuit la RAR si la serviciul de inmatriculari pentru a prinde ultimul tren al taxei ieftine, acum, in curtile institutiei bate vantul.
Conform reprezentantilor RAR, cei care au facut dovada ca autovehiculul a fost introdus in tara si a fost inregistrat la finantele locale pana pe 31 decembrie 2010 beneficiaza de taxa auto veche. "In luna noiembrie si decembrie al anului trecut a fost, intr-adevar, mai aglomerat, numarul programarilor zilnice fiind de 60 de masini pe zi. In prezent, numarul masinilor second-hand aduse din strainatate si programate este de aproximativ 5 pe zi", a declarat Octavian Varvara, seful reprezentantei RAR Iasi.
• Oficial, in Iasi se vand tot mai putine masini second-hand aduse din strainatate
Odata cu intrarea in vigoare a noii taxe de poluare s-au eliberat si ghiseele de la Registrul Auto Roman (RAR). Importurile de masini second-hand s-au prabusit vertiginos, si asta dupa ce Guvernul a marit taxa la unele categorii de masini chiar si cu 50 la suta. Nu au scapat de noua lege nici masinile cu Euro 5, care pana acum erau scutite. De aceea, cozile de la RAR au disparut peste noapte, spre bucuria inspectorilor care trebuiau sa le verifice. Daca in lunile noiembrie si decembrie ale anului trecut, mii de