Febra diesel cuprinde şi marea limuzină din Zuffenhausen actualizată recent. Arhitectura V6 şi cilindreea de 2.995 cmc rămân pe loc, însă suplimentar vine grefată o a doua turbină pentru un plus de 50 CP.
Tehnologia bi-turbo se traduce printr-o putere în creştere de la 250 CP la nu mai puţin de 300 CP, adică o putere litrică de fix 100 CP stoarsă din fiecare gradaţie de 1.000 cmc. Forţa de împingere a celor şase pistoane asupra arborelui cotit a sporit cu 100 Nm, de la 550 Nm la 650 Nm.
Agilitatea este foarte bună pentru gabaritul lui Panamera (5.015 mm lungime, 1.931 mm lăţime şi 1.418 mm înălţime), sprintul 0-100 km/h fiind îmbunătăţit cu 0,8 secunde, la 6 secunde. Viteza maximă este revizuită în sus, de la 244 km/h la 260 km/h.
În ceea ce privesc valorile de consum, cei 6,4 litri de motorină mediu ceruţi pentru fiecare 100 km parcurşi într-un regim mixt sunt cifre excelente în acest segment rarefiat. Totuşi, pentru cei ce preţuiesc fiecare picătură de carburant, la bordul versiunii Panamera S E-Hybrid de tip Plug-in se pot înregistra consumuri de 3,1 litri de benzină la sută, graţie propulsorului electric ce dă tonul pe primii 36 km de la plecarea cu bateriile Li-Ion încărcate la maximum.
Porsche Torque Vectoring Plus şi diferenţialul spate blocabil sunt responsabilii pentru o dinamică foarte bună, făcând din noul Panamera Diesel una dintre cele mai sportive limuzine ce beneficiază de alimentare cu motorină.
Super-dieselul Panamera vine încălţat cu anvelope Michelin Pilot Super Sport menite a susţine pretenţiile sportive, măsurile cauciucurilor fiind pe 255/40 pe faţă şi 295/35 ZR 20Y pe spate.
Intervenţiile stilistice operate odată cu faceliftul Panamera se regăsesc în spate la nivelul stopurilor ce au de acum semnătura lui Cayman, cât şi la luneta revizuită ce muşcă mai adânc din capacul metalic al hayonului având deschidere automat