Publicaţiile britanice The Times şi Sunday Times, din trustul media News Corporation, deţinut de miliardarul australian Rupert Murdoch, au înregistrat peste 200.000 de plătitori de la introducerea, în iulie, a tarifelor pentru accesul la conţinutul online, potrivit datelor făcute publice de trust, informează NewsIn.
Majoritatea au plătit abonament lunar pentru a putea citi pe Internet ambele publicaţii sau au achitat tariful de o liră sterlină pentru acces timp de 24 de ore. "Aceste date arată foarte clar că foarte mulţi oameni sunt dispuşi să plătească pentru materiale jurnalistice de calitate în format digital", a declarat un reprezentant al News Corporation.
Potrivit Nielsen Media Research, numărul vizitatorilor celor două site-uri a fost, în Marea Britanie, de 3,1 milioane în intervalul mai-iulie 2010, respectiv înainte de impunerea tarifelor pentru accesul la conţinutul ediţiilor online. De la introducerea tarifelor, un singur vizitator din cinci a plătit pentru a putea citi ştirile din ediţiile online ale celor două publicaţii, arată un studiu Nielsen.
Publicaţiile britanice The Times şi Sunday Times, din trustul media News Corporation, deţinut de miliardarul australian Rupert Murdoch, au înregistrat peste 200.000 de plătitori de la introducerea, în iulie, a tarifelor pentru accesul la conţinutul online, potrivit datelor făcute publice de trust, informează NewsIn.
Majoritatea au plătit abonament lunar pentru a putea citi pe Internet ambele publicaţii sau au achitat tariful de o liră sterlină pentru acces timp de 24 de ore. "Aceste date arată foarte clar că foarte mulţi oameni sunt dispuşi să plătească pentru materiale jurnalistice de calitate în format digital", a declarat un reprezentant al News Corporation.
Potrivit Nielsen Media Research, numărul vizitatorilor celor două site-uri a fost, în Marea Britanie, de 3,1 milioane în int