După ce au petrecut seara de Ajun alături de tinerii din LaLa Band, serialul "Pariu cu viaţa", telespectatorii au preferat să petreacă şi ziua de Crăciun împreună cu ProTv.
Ei au fost alături de Cătălin Măruţă, de personajele din Madagascar 2 şi Busola de Aur, au trăit la maximum alături de nişte Eroi de sacrificiu fără egal, au urmărit "Strania poveste a lui Benjamin Button" şi au fost puşi la curent cu tot ceea ce s-a întâmpla important în ţară şi străinătate de către Ştirile ProTv.
În prima zi de Crăciun ProTv a fost lider de audienţă, atât la nivelul întregii zile, cât şi în prime-time, dar şi la nivelul tuturor programelor difuzate pe 25 decembrie.
Astfel, audienţa medie a întregii zile de Crăciun, înregistrată de ProTv pe publicul comercial din mediul urman cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani a fost de 3,9 puncte de rating şi 17,5% cotă de piaţă, în timp ce audienţa medie înregistrată de Antena 1 în aceaşi zi a fost de doar 2,6 puncte de rating şi 11,8% cotă de piaţă.
ProTv a fost lider pe tot parcursul zilei şi pe întreg publicul din mediul urban când a obţinut o audienţă medie de 3,4 puncte de rating şi 12,9% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 2,8 puncte de rating şi 10,6% cotă de piaţă.
Supremaţia în prime-time a fost deţinută tot de ProTv când, Ştirile ProTv şi cele două filme difuzate în seara de Crăciun au făcut deliciul publicului. Audienţa medie înregistrată de ProTv în prime-time a fost pe publicul comercial din mediul urban de 7,7 puncte de rating şi 22,2% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea doar 4,5 puncte de rating şi 12,9% cotă de piaţă. Şi pe întreg publicul din mediul urban, audienţa medie obţinută în prime-time de postul din Pache Protopopescu a fost de 7,5 puncte de rating şi 17,4% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 5,3 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă.
Aproap