Ieri, la Iasi, reprezentantii Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, impreuna cu cei ai Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), au inaugurat o campanie de informare publica privind serviciile oferite de ANOFM. "Campania a inceput pe 5 februarie si are ca obiectiv schimbarea atitudinii somerilor si a reprezentantilor Agentiei in teritoriu, si anume de a fi mai activi pe piata muncii", a declarat ieri Adina Croitoru, director comunicare in cadrul ANOFM.
Campania de informare publica este finantata dintr-un imprumut acordat de Banca Mondiala. "Costul intregii campanii este estimat la suma de 600 de mii de dolari. Pana in prezent au fost contractate servicii in valoare de peste 300 de mii de dolari. Finantarea este asigurata din imprumutul pentru dezvoltarea institutionala a sectorului privat, proiect asociat programului PSAL 1", a mai spus Adriana Croitoru.
(C.P.)
Ieri, la Iasi, reprezentantii Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, impreuna cu cei ai Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), au inaugurat o campanie de informare publica privind serviciile oferite de ANOFM. "Campania a inceput pe 5 februarie si are ca obiectiv schimbarea atitudinii somerilor si a reprezentantilor Agentiei in teritoriu, si anume de a fi mai activi pe piata muncii", a declarat ieri Adina Croitoru, director comunicare in cadrul ANOFM.
Campania de informare publica este finantata dintr-un imprumut acordat de Banca Mondiala. "Costul intregii campanii este estimat la suma de 600 de mii de dolari. Pana in prezent au fost contractate servicii in valoare de peste 300 de mii de dolari. Finantarea este asigurata din imprumutul pentru dezvoltarea institutionala a sectorului privat, proiect asociat programului PSAL 1", a mai spus Adriana Croitoru.
(C.P.)