Omul de afaceri a declarat, ieri, la Braşov, că speră să îşi scoată în trei ani banii din reţelele de vânzări Macro şi Mic.ro
Omul de afaceri Dinu Patriciu a lansat, ieri, la Braşov, reţeaua de magazine Macro, fratele mai mare al lanţului de „băcănii” Mic.ro, după cum le-a numit chiar investitorul. Potrivit acestuia, odată cu lansarea reţelei Macro a fost sărbătorită şi deschiderea magazinului cu numărul 500 din reţeaua Mic.ro. „La Braşov sunt deja 35 de astfel de magazine dar vom ajunge şi la 50, unde ne vom şi opri, pentru că aceasta este densitatea calculată de noi”, a explicat omul de afaceri.
Magazinul Macro de la Braşov este unul din fosta reţea miniMax Discount, achiziţionată „ieftin”, după cum spune Patriciu, „pentru că era ultima dintre marii retaileri din punct de vedere al valorii, dar acum va ajunge prima”. „Reţeaua Macro va ajunge până la finele acestui an la 100 de magazine deschise, în timp ce reţeua Mic.ro va avea la finele lui decembrie 1.300 de magazine, iar reţeaua mobilă de magazine Mic.ro va avea 1.000 de magazine”, a spus Dan Ionescu, CEO Mercadia Holland BV, societatea care operează lanţurile de magazine.
„Vom ajunge la investiţii de 200 - 250 de milioane de euro”
Dinu Patriciu, investitorul în acest proiect comercial, susţine că până acum Mercadia a investit în România aproximativ 57 de milioane de euro, „dar vom ajunge la 200 – 250 de milioane de euro”. Investiţia urmează a fi recuperată, susţine omul de afaceri, în aproximativ trei ani, potrivit planului de afaceri.
Supermarketul piaţă
„Dacă magazinelor Mic.ro le-am zis băcănii, magazinelor Macro le voi zice pieţe, pentru că lângă acest magazin va fi amplasată o piaţă tradiţională unde sperăm ca producătorii tradiţionali să vină lângă noi, să vândă legume, fructe şi zarzavat din producţie proprie”, a spus Patriciu, care a adăugat că