Retailerul francez Bricostore, cu afaceri de circa 150 milioane de euro in 2010, nu intentioneaza sa-si mareasca numarul de magazine in urmatoarea perioada, in ciuda rezultatelor de anul trecut care au fost in “usoara crestere”, potrivit oficialilor companiei.
“Suntem precauti. Desi lucrurile merg pe un trend pozitiv, preferam sa ne axam pe clientii deja existenti, pe reteaua de magazine disponibila si sa incercam sa ne imbunatatim la acest nivel ”, a declarat Andreea Gheorghe (foto), director de marketing Bricostore.
Retailerul de bricolaj numara in prezent 15 magazine repartizate la nivel national. Spre comparatie, Dedeman si Praktiker, principalii competitori ai Bricostore, au o retea formata din 27 magazine - fiecare - la nivelul tarii.
D-I-Y, a treia piata dinamica din Romania Numarul mare de magazine de bricolaj si cererea crescuta pentru acest tip de magazine fac din acest concept - “do-it-yourself” - sa fie unul din cele mai dinamice sectoare, ca ritm de crestere, din Romania.
“Dupa telecom si retail, sectorul D-I-Y este cea mai dinamica piata din Romania, ca ritm de crestere in ultimii ani. Sunt foarte multi jucatori in piata, foarte multe magazine si inca este loc de crestere. Nu cred ca sectorul D-I-Y si-a atins maturitatea”, sustine Andreea Gheorghe
Tintesc locul secund Batalia pentru locul al doilea se da cu retailerul german Praktiker, companie care a raportat piederi in ultimii trei ani.
“Semnele indica o evolutie la nivelul anului trecut, o majorare a afacerilor de pana in 10%, rezultat care ne-ar putea duce pe locul secund in topul retailerilor de bricolaj”, potrivit directorului de marketing al Bricostore.
La nivelul anului 2010, reteaua a inregistrat o cifra de afaceri de circa 200 milioane de euro, in scadere cu 23% fata de anul precedent.
Tot la nivelul anului 2010, reteaua Bricostore a raportat afac