Furnizorul de servicii de business şi soluţii tehnologice Genpact România a anunţat pentru prima dată că în sediile companiei din Cluj şi Bucureşti lucrează peste 1.500 de oameni. Conform site-lui Ministerului Finanţelor Publice, Genpact România a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 168 mil. lei (circa 40 mil. euro), având un număr mediu de 1.311 angajaţi.
"Genpact a crescut substanţial în ultimii doi ani, ajungând la un număr de peste 1.500 de angajaţi, care deservesc clienţi la nivel mondial. Am găsit în Cluj foarte mulţi oameni motivaţi şi talentaţi pe partea tehnică, însă având şi cunoştinţe solide de limbi străine", a declarat pentru ZF Transilvania Akhilesh KVD, director de recrutare pentru Genpact Europa.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în următoarele luni echipa din România se va extinde cu câteva zeci de poziţii pe lună, atât la nivel de începător, cât şi în poziţii manageriale. Conform unor declaraţii anterioare, făcute de conducerea companiei la începutul acestui an, Genpact România şi-a anunţat intenţia de a angaja între 500 şi 1.000 de oameni până la finele lui 2010. "Provocări au existat în găsirea personalului din management şi a celor cu certificări contabile. Nu putem spune exact câţi oameni vom mai recruta până la finele anului sau în 2011 pentru că totul depinde de cerinţele clienţilor noştri", a spus Akhilesh KVD.
5 teste până la angajare
Procesul de recrutare în cadrul Genpact constă în cinci runde eliminatorii: testarea cunoştinţelor de limbi străine, testul tehnic pentru evaluarea cerinţelor specifice jobului, discuţia cu un reprezentat al departamentului de resurse umane, interviul cu managerul direct (pentru a se evalua modul de adaptare a candidatului în cadrul echipei, în relaţia cu clientul, cerinţele operaţionale şi valoarea adusă echipei), iar la final candidatului îi va fi prezentat modul de lu