General Motors Romania, reprezentanta de pe piata locala a Opel si Chevrolet, estimeaza vanzarea a 16.500 de masini in 2006, cu o valoare cumulata de peste 160 mil. euro.
"Cea mai mare parte, 9.500 de autovehicule vor fi Opel, restul de 7.000 urmand sa fie din gama Chevrolet", a declarat Cristian Oltean, director de marketing al companiei.
La un pret mediu CIP (fara taxe) de 11.000 de euro pentru un autovehicul Opel si 8.000 de euro pentru Chevrolet, valoarea vanzarilor ar putea depasi 160 de milioane de euro, la care se vor adauga cateva zeci de milioane din activitatile conexe, precum vanzarea de piese sau service, potrivit lui Oltean.
General Motors Romania desfasoara doar activitati de reprezentanta pe piata locala, importul si distributia fiind realizate de cei 41 de distribuitori autorizati Opel si Chevrolet.
In primele sapte luni ale anului dealerii celor doua marci au vandut pe piata locala peste 5.400 de autovehicule Opel si aproape 3.400 de unitati Chevrolet, adica aproape 8.800 de masini.
Valoarea reprezinta o crestere de 85% a vanzarilor fata de anul trecut, cand au fost comercializate 4.754 de unitati.
"Cresterea se datoreaza in primul rand promovarii mult mai agresive de care au avut parte cele doua marci, precum si cererii pe care au inregistrat-o modelele Astra Classic si Chevrolet Aveo. Un rol important l-au avut si campaniile promotionale desfasurate si anul acesta, dar nivelul acestora a fost aproximativ acelasi ca anul trecut", a mai spus Oltean.
Investitia in promovarea marcilor Opel si Chevrolet pe piata locala a depasit doua milioane de euro in primele sapte luni, sumele investite in marketing si publicitate pana la sfarsitul anului fiind estimate la peste 3,5 milioane de euro.
Cel mai bine vandut model Opel in primele sapte luni a fost Astra Classic, cu un total de 2.741 de unitati si o crestere