Black Friday reprezintă o tradiţie în Statele Unite ale Americii mai mult decât în România. Deşi este foarte dimineaţă, oamenii s-au adunat la cozi, iar unele magazine din New York au deschis deja aseară.
UPDATE 15:05 Am adăugat noi fotografii din incursiunea noastră prin reţelele sociale. Instagramul este o forţă astăzi şi apar imagini de la cozile de dimineaţă şi de noapte.
Pentru a studia albumul, daţi click. Îl actualizăm pe măsură ce apar fotografii interesante.
UPDATE 13.42:Potrivit agenţiei de presă Associated Press, Black Friday-ul de anul acesta a fost mai intens decât anul trecut, iar aproape toate magazinele au avut oferte impresionante.
Majoritatea magazinelor şi-au deschis porţile cu câteva ore înainte decât au făcut-o anul trecut. Target Corp a deschis cu trei ore înainte, Sears, care a fost închis anul trecut în această perioadă s-a deschis de la 8 dimineaţa, iar Toys R US s-a deschis cu o oră mai devreme.
„Mi-am mâncat curcanul de Ziua Recunoştinţei şi am venit direct aici", le-a spus jurnaliştilor americani un student de 23 de ani, care a cumpărat un televizor de 50 de inci şi o maşină de cusut Singer.
În momentul când magazinul Macy's s-a deschis la miezul nopţii, 11.000 de clienţi au năvălit pe uşi. În total, 17% din potenţialii clienţi au declarat mai devreme luna aceasta că intenţionează să profite de pe urma reducerilor din această vineri specială.
Pentru a pune totul în perspectivă în Statele Unite, în noiembrie şi decembrie se va înregistra o creştere de 4,1% a vânzărilor, aproape la fel ca şi anul trecut. Cu toate acestea, în mediul online va exista o creştere de 15% faţă de anul trecut, conform unui sondaj Forrester Research.
UPDATE 13.05: Am actualizat albumul nostru de pe Imgur cu imagini de la utilizatorii de Instagram care stau la coadă la Black Friday şi au ajuns în maga