•A fost nevoie ca inspectorii de la Bucuresti sa inceapa controalele pentru ca seful filialei iesene a Autoritatii Rutiere Romane, Pavel Hodea, sa-si faca datoria •Ghidandu-se dupa motto-ul "timpul trece, leafa merge", Hodea a facut o obsesie din urmarirea firmei RVG, controlata de sefii sai de la Bucuresti •Pentru nerespectarea caietului de sarcini, inspectorii din Bucuresti au dat trei avertismente in vederea intocmirii unui dosar penal •Firma de transport apartine fostului sef al filialei ARR Botosani, Viorel Grigoras
Urmand cu strictete motto-ul "timpul trece, leafa merge", Pavel Hodea, seful Autoritatii Rutiere Romane (ARR), filiala Iasi, nu face decat sa urmareasca o firma de transport si asta pentru a arata bine in ochii sefilor de la Bucuresti. In tot acest timp, multe alte firme comit ilegalitati pe soselele judetului Iasi fara ca reprezentantii ARR din Iasi sa miste un deget. Hodea, care a fost aruncat ca o masea stricata si de la conducerea echipei de fotbal Politehnica Iasi, se lamenteaza ca nu are destui inspectori, ca este prea cald afara, ca legile sunt prea permisive, cand, in realitate, aceasta palarie este una prea mare pentru el. De altfel, daca toti sefii ARR ar fi asemenea celui din Iasi, atunci transportul rutier s-ar transforma intr-un adevarat haos. Inspectorii ARR Iasi au avut nevoie de exemplul colegilor din Bucuresti pentru a lua masuri in ceea ce priveste pirateria practicata de SC RVG Speed SRL din Botosani. Firma de transport apartine fostului sef al filialei ARR Botosani, Viorel Grigoras. A fost nevoie ca reprezentantii Inspectoratul Rutier Bucuresti, din cadrul ARR, sa intervina pentru a opri actiunile acestei firme pentru ca Pavel Hodea, platit generos din bani publici, sa ia masuri. Reamintim ca firma RVG, din Botosani, nu a castigat licitatia din 3 iunie 2005 pentru traseele de pe ruta Botosani-Iasi.
@N_P