ING şi-a lansat, ieri, la Braşov, noua platformă de comunicare „Vis şi făcut”, sprijinindu-i pe „cei care doresc să trăiască frumos”. În cadrul platformei, pentru prima dată vitrinele office-urilor ING vor deveni actori principali ai comunicării, ele fiind decorate în aşa fel încât să arate ca vitrina unui magazin de pantofi, haine, mobilă sau de produse electronice. ING este, astfel, prima bancă din România care iese din tiparele clasice de imagistică bancară. Toate produsele de încălţăminte şi îmbrăcăminte expuse în magazine sunt create de români.
ING Bank este prima instituţie de gen din România care a încercat, în 2008, să facă educaţie bancară, prin intermediul unui catalog bancar. „Acesta a fost primul instrument bancar gândit în jurul nevoilor clienţilor şi nu a produselor bancare”, se arată într-un comunicat al companiei. ING şi-a lansat, ieri, la Braşov, noua platformă de comunicare „Vis şi făcut”, sprijinindu-i pe „cei care doresc să trăiască frumos”. În cadrul platformei, pentru prima dată vitrinele office-urilor ING vor deveni actori principali ai comunicării, ele fiind decorate în aşa fel încât să arate ca vitrina unui magazin de pantofi, haine, mobilă sau de produse electronice. ING este, astfel, prima bancă din România care iese din tiparele clasice de imagistică bancară. Toate produsele de încălţăminte şi îmbrăcăminte expuse în magazine sunt create de români.
ING Bank este prima instituţie de gen din România care a încercat, în 2008, să facă educaţie bancară, prin intermediul unui catalog bancar. „Acesta a fost primul instrument bancar gândit în jurul nevoilor clienţilor şi nu a produselor bancare”, se arată într-un comunicat al companiei.