Dintre toate companiile americane, Chrysler este recunoscuta pentru cascadoriile sale de marketing pe care le face.
Toata lumea isi aminteste de inaugurarea noului model Dodge Ram, in perioada salonului auto din ianuarie din Detroit, unde cativa cowboy calare au manat peste 100 de vaci prin multime pentru a face loc masinii.
Noul vicepresedinte al Chrysler, James Press, a avut contributia lui la escapada desprinsa parca dintr-un film western. "Vrem sa demonstram ca masina este intr-adevar capabila de ceea ce un adevarat cowboy ar avea nevoie", a declarat Press in cadrul inaugurarii.
Press, dupa ce a fost directorul operatiunilor Toyota din Statele Unite pentru mai bine de 37 de ani, si care s-a declarat un vesnic admirator al modelelor Toyota Camry si Corolla, a recunoscut ca prin venirea lui la conducerea companiei americane Chrysler va suporta unele schimbari radicale, pentru a putea supravietui pe piata auto din Statele Unite.
"Va trebui sa ne concentram mai mult asupra a ceea ce conteaza cu adevarat. Nu-mi doresc ca lumea sa ne tina minte drept "cei cu vacile", ci mi-as dori mai mult ca noul Chrysler sa fie tinut minte pentru castigarea unei competitii in Ram si Ford F-150 spre exemplu", a adaugat Press.
Press a uimit intreaga industrie auto din Statele Unite, dupa ce la varsta de 61 de ani s-a decis sa paraseasca Toyota, unde deja detinea cea mai inalta pozitie in randul membrilor executivi ai Toyota din Statele Unite, pentru a prelua conducerea Chrysler, cea mai mica dintre companiile auto americane, in urma General Motors si Ford.
Press a fost unul dintre principalii actori ai extinderii companiei japoneze pe piata din Statele Unite, fiind un adept al strategiilor orientate catre imbunatatirea serviciilor pentru client. Acelasi lucru incearca acum si din noua sa pozitie de presedinte al companiei americane,