În timp ce alte companii aeriene pun în vânzare deja biletele pentru zborurile pentru anul viitor până în octombrie (programul de vară), asigurându-se astfel că îşi vor umple avioanele din timp, la compania Tarom focusul este pe schimbările de la nivelul conducerii de top.
Orice pas întârziat sau greşit poate diminua felia de piaţă pe care Tarom încă o mai deţine. Compania de stat a pierdut poziţia de lider de piaţă anul trecut din punctul de vedere al numărului de pasageri transportaţi, ajungând la o cotă de piaţă de 21%, potrivit calculelor ZF ce iau în considerare numărul de pasageri raportat de companie.
Deşi anul trecut în noiembrie a fost instituit management privat tocmai pentru a redresa şi a aduce pe profit Tarom, fiind prima companie de stat pentru care s-a ales management privat, de fapt această schimbare a adus mai multe turbulenţe.
Continuarea pe ZFCorporate
În timp ce alte companii aeriene pun în vânzare deja biletele pentru zborurile pentru anul viitor până în octombrie (programul de vară), asigurându-se astfel că îşi vor umple avioanele din timp, la compania Tarom focusul este pe schimbările de la nivelul conducerii de top.
Orice pas întârziat sau greşit poate diminua felia de piaţă pe care Tarom încă o mai deţine. Compania de stat a pierdut poziţia de lider de piaţă anul trecut din punctul de vedere al numărului de pasageri transportaţi, ajungând la o cotă de piaţă de 21%, potrivit calculelor ZF ce iau în considerare numărul de pasageri raportat de companie.
Deşi anul trecut în noiembrie a fost instituit management privat tocmai pentru a redresa şi a aduce pe profit Tarom, fiind prima companie de stat pentru care s-a ales management privat, de fapt această schimbare a adus mai multe turbulenţe.
Continuarea pe ZFCorporate