Aşteptarea fanilor Mazda a luat sfârşit. Importatorul mărcii nipone a adus în ţară noul model Mazda6, probabil cel mai arătos concurent din segmentul D, acolo unde Mazda îşi propune să vândă cel puţin 170 de automobile.
Noua Mazda6 vine cu un exterior total nou, definit de limbajul de design Kodo, ce reuşeşte să se impună ca fiind unul din cele mai interesante disponibile în acest moment pe piaţă. Esteticienii niponi au transformat limuzina de clasă medie într-o copie fidelă a conceptului Takeri, prezentat la Tokyo în 2011.
Caroseria maşinii atrage datorită design-ului asemănător unui coupe, agresivitatea definită prin linii fluide fiind unul din atuurile noii Mazda6. Pentru a potenţa puternicul efect vizual, japonezii oferă în standard jante de 17 inci, evacuare dublă şi stopuri ce integrează tehnologia LED, iar opţional pot fi comandate faruri cu aceeaşi tehnologie sau jante de 19 inci. Urmărind acelaşi scop, niponii au adăugat în gamă şi patru culori noi, cea mai interesantă fiind Roşu Soul, care presupune două straturi de vopsea şi unul de lac, devenind astfel o culoare premium.
Noua Mazda6 nu se distinge doar prin aspectul exterior, ci şi prin pachetul tehnologic cuprinzător pe care îl ascunde sub capotă. Începând cu noua generaţie, maşina integrează şi mai fidel tehnologiile SKYACTIV, devenind astfel un automobil mai uşor şi mai rigid, cu un coeficient aerodinamic scăzut şi cu un feedback foarte bun pentru acceleraţie, frânare şi manevrabilitate, elemente pe care le-am remacat şi noi în cadrul evenimentului de lansare.
Alături de toate modificările aduse de implementarea SKYACTIV, Mazda6 vine în standard cu sistemul i-stop, foarte util în traficul urban, cu un sistem de regenerare e energiei eliberate la frânare i-ELOOP disponibil în standard pentru toate motorizările diesel, iar în funcţie de nivelul de echipare apar şi tehnologii de si