Botoşăneanul Tudor Maxim a reuşit să construiască de la zero, în mai puţin de trei ani, un business prosper din vånzarea de reclamă în lifturi. Firma sa are deja 25 de angajaţi şi va înregistra anul acesta vånzări de peste 500.000 de euro. În 2005, Tudor Maxim (26 de ani) a simţit că se află la un moment de răscruce. Mai avea cåteva luni şi absolvea Dreptul, dar nu mai găsea în avocatură acele lucruri la care visa în timpul liceului, cånd a ales ac
Botoşăneanul Tudor Maxim a reuşit să construiască de la zero, în mai puţin de trei ani, un business prosper din vånzarea de reclamă în lifturi. Firma sa are deja 25 de angajaţi şi va înregistra anul acesta vånzări de peste 500.000 de euro.
În 2005, Tudor Maxim (26 de ani) a simţit că se află la un moment de răscruce. Mai avea cåteva luni şi absolvea Dreptul, dar nu mai găsea în avocatură acele lucruri la care visa în timpul liceului, cånd a ales această specializare, inspiråndu-se mai mult din filme decåt din realitate. „Eram la mijlocul anului IV de studenţie şi eram foarte frămåntat în ceea ce privea viitorul meu. Aveam de ales între o carieră de avocat şi continuarea studiilor în străinătate“, îşi aminteşte tånărul. „Deşi am fost foarte dezamăgit de modul în care se face educaţie în Romånia şi îmi doream să urmez un masterat în străinătate, în acelaşi timp nu vroiam să pierd contactul cu ceea ce se întåmplă în ţară, pentru că aici există oportunităţi mari pentru tineri“, continuă el. În urma unei analize serioase a opţiunilor de carieră, a decis că cea mai bună cale este să îşi demareze propria afacere, mai ales că avea „experienţă antreprenorială“ încă de la vårsta de nouă ani, cånd mergea împreună cu părinţii să våndă produse romåneşti în pieţele din Polonia. Îi lipsea însă o idee inspirată de afaceri pe care să o poată pune în practică cu uşurinţă şi cu resurse puţine. „În acea perioadă, am avut noro